onsdag 25 januari 2012

Vill att något kul ska hända men vad??

Hejhej !

Jag lovar att jag fixar in nya bilder till bloggen på lördag och söndag iallafall :) På både mig och Marko, men såklart mest på Marko. Nu har Marko somnat och fick välling.Orkade inte bråka med honom om vällingen. Många som ger sina barn välling mycket längre än så..och han älskar ju de så varför inte.. så han får likagärna fortsätta med de ett år till om han skulle vilja.

Nu kollar jag på den hemlige miljonären på 5an. Ska äta något gott också.. tänkte sallad,vitlöksbröd och massa sås på hihi. Idag lagade jag också finsk korvsoppa som Marko älskade.Lätt att laga också. Får se vad det blir för mat imon..

NU vill jag att något ska hända i mitt liv.. något som ja kan påverka.. nåt skoj...
Orkar inte med att de helatiden är bara vardag o vardag..

på lördag kommer nya bilder in här då.lovar

1 kommentarer:

Blogger Anne sa...

KIITOS kysymyksistä :)

tee säki frågestund, se on kivaa!!!

Ja toi velli juttu, vittu juohan jotku aikuisetki velliä, se on vaan se että jos saisit lopetettua tutti pullon? anna vaikka pipmugg tai tavallinen muki niin se saa sen vellin ainakin, se on terveellistä!! Mutta tuttipulloahan ei tarvis kauan :) tsemppa poooo hehe

25 januari 2012 kl. 13:23  

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren !

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida