tisdag 15 november 2011

sjuk idag.. blää

Skulle till jobbet idag, men mår inte alls bra. Hostar helatiden och är snorig. Tror att jag har feber också.. usch. inte roligt alls.

Började ju igår på det nya jobbet. Alla är så trevliga där och de va kul att vara där. Ska jobba på den svenska och finska sidan där. hihi..  QQFS, Qualitative & Quantitative Fieldwork Services..så heter de

Hmm jag kan inte plugga heller så de blir väl bara att ligga i sängen idag.. kanske ska försöka plugga lite.
Marko är inte sjuk iaf.. än... hoppas verkligen inte jag smittar honom.
Jag hoppas att jag kan gå tillbaka till jobbet senast på torsdag... vill inte vara hemma vill gå dit..
Igår fick jag ett häfte jag skulle läsa igenom ett på 42 sidor och så något mer och allt är på Engelska så det är jättekul. Känner redan att jag lärt mig mycket fast jag bara varit där en dag. Finns folk från lite överallt och dom flesta där kan massa olika språk :)

Nu ska jag hämta en kopp te och ta massa alvedon...
Blev medlem på mötesplatsen.se så kanske hittar någon vettig kille någongång.. inte för att jag behöver någon just nu. de bästa hade varit att vara själv ett tag.. men hatar att vara ensam...usch...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren !

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida