lördag 21 januari 2012

funderar lite..

Hmm.. funderar om det verkligen är så bra att skriva om alla mina känslor och om mitt privatliv så som jag gjort.. men vad spelar de för roll egentligen..alla människor har ju olika problem så det är inte som att de bara skulle vara jag.. gillar dock inte om man skulle tycka synd om mig.. isåfall kan man visa att man bryr sig.. men synd om mig ska man inte tycka för att jag är en stark kvinna som klarar allt och det har jag bevisat mig själv.

Jag har ingen roligt att komma med i bloggen nu. Glömde kameran hos mina föräldrar, men nu har jag hämtat den men vad ska jag ta kort på nu när jag är barnledig. Inte mycket som händer nu.. Ska antagligen plugga idag.. och imon kommer ju Marko redan tillbaka. Jippii.. ska krama honom och pussa på han jättemycket.

Igår var jag och badade i valhalla sen åkte jag hem..va helt död och hade redan träningsvärk..träffade en kompis där i duschen påväg hemåt haha :) vilken plats och träffas på :) hahah
Sen åkte jag hem ..och hemma åt jag en god sallad med en jättegod sås, vitlöksbröd och ett glas rödvin :) mmm så gott....


Ska ta bilder jag lovar..bara jag har något roligt att ta kort på , men imon komemr ju marko och han hittar på allt möjligt så något ska vi kunna ta kort på :) kram kram

1 kommentarer:

Anonymous ✫Familjen Bus✫ sa...

Oj!! Dricker han fortf. välling regelbundet på nätterna???
Det hade jag aldrig pallat. Svante drack välling från 8 månader till 17månader. Sen fick de vara slut med det. Npu händer det kanske någon gång att han vaknar och har haft en mardröm, o vill ha välling. Men inte mer än så...

De behöver ju inte äta på natten, det är bara en vana de har.

kram kram

21 januari 2012 kl. 10:49  

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren !

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida