måndag 21 november 2011

ARG

Usch ..såhär sjuk som jag är nu har jag inte varit på länge.. eller iallafall inte såhär lång tid..
Har ju varit sjuk i 5 veckor nu, men de kanske inte går bort för att jag aldrig vilar utan gör massa saker helatiden. Åker till stan, går till jobbet och allt möjligt.Borde egentligen ligga under täcket och dricka te..

Jag ska plugga nu snart, men pluggar nog hemma tills den 9 de då min skola e slut för denna termin. Då måste allt vara inlämnat och klart.

Hmm ja vad ska man säga.. jag har inte riktigt turen med mig denna period av mitt liv.. Verkar som allt går åt helvete.. inte allt då men nästan.. men de e bara småsaker egentligen så..
Köpte nyligen massa köttfärs, lax, kycklingfile och mycke mer o fanns säkert grejer för 1000kr så hade proppen gått i frysen så allt va ruttet när jag öppnade de och inget gick att spara..så var de me de.. precis innan fick jag ett presentkort från postkodlotteriet med 500kr och kunde handla i ica, willys osv och de gjorde jag och allt detta var bara att slänga.. Så sån himla tur har jag..

Undra vad som ska ske härnäst..
sen kan jag ju inte gå till jobbet för jag e så sjuk. Började ju förra måndagen, men kan ju inte gå dit.. åh.. blir så frustrerad på allt..

Sen får man skit från barnets pappa som ALLTID gång på gång säger att jag är dum i huvvet som stannar i angered och inte vill flytta till ett bättre ställe och att jag inte tänker på sonens bästa utan skiter i de. Sedan säger han att jag är e social fall och att bara för att jag inte får pengar från socialen så är det ändå samma som att få Studiebidrag och bostadsbidrag.. bara att de heter annorlunda men att det ändå är bidrag som bidrag.. och sedan säger han alltid att jag inte är värd ett piss.. Medan han själv bor hos sin mamma och inte har en tanke på att kanske han ska flytta till något eget, han lever på hennes pengar och hon köper alla märkes grejer till honom,, han bor själv i backa så hur mycke bättre är det området då? Och jag som jobbat redan från att marko va 3 månader gammal,,,, så får jag sån skit om och om igen och jag blir galen... Jag som gör allt för Marko, tar hand om honom, köper hans kläder, mat allt.. Och vad gör han?????? Ska jag flytta utanför Göteborg och sen då.. bo där helt ensam utan mina föräldrar och utan vänner.
Han har även åkt med Marko utan bilbarnstol varenda gång och sagt att dom har en stol.. sist gick jag med till bilen och Marko satt i hans knä... öööh.. Sedan att man åker utomlands i 2 månader kommer o går när man vill... Jag hoppas innerligt att om han inte ändrar sitt beteeende vilket jag aldrig tror kommer att hända..så hoppas jag att Marko iallafall vet vem som tar hand om honom och att man måste kämpa i livet för att få något och inte glida runt på en räkmacka.

Trevligt att ha en sån människa i sitt liv.. som jag inte kan utesluta från mitt liv pågrund av att vi har en son tillsammans.  Jag ångrar på ett sätt att jag ens träffade honom,, men då hade jag inte haft min underbara son så kan inte tänka så.Han säger alltid sån skit till mig.. och sa tilloch med att han iallafall har körkort och jurist utbildning och vad har jag? Varför tar han inte Marko då så jag kan plugga och han kan va med Marko dygnet runt då.. Vem har tagit hand om sonen sen han föddes..inte är det han iallafall.. Varannan helg vad är det egentligen?? E de nåt jag ska va tacksam för ?? undrar vad han lär till våran son ?? om han säger såna idiotiska saker till mig.. och ingenting duger någonsin..kläder som jag köper till Marko är inte bra nog för enligt honom och hans mamma är HMs kläder skit och lindex och där jag köper kläder.. köper till och med ibland på loppisar och liknande..varför inte.. Jag är iallafall så glad att jag inte är tillsammans med en sån människa och att de redan gått 2 år sedan jag gjorde slut. hade aldrig pallat med nån som klagar dygnet runt...och ser ner på människor som jobbar med städning och allt annat ..bara jurister och läkare är bra nog enligt honom..alla andra är dumma i huvudet..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren !

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida